02:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شبکه بانکی

تامین مالی ۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی از بورس / رشد ۸۰۰ دصدی انتشار اوراق
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت از تامین مالی ۳۷۵ واحد صنعتی و معدنی از طریق بازار سرمایه و رشد ۸۰۰ درصدی انتشار اوراق جدید خبر داد .
۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی خواهان تامین مالی از بورس هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر سرمایه گذاری وزارت صنعت با اعلام رشد ۳.۵ برابر انتشار اوراق توسط شرکت های صنعتی و معدنی در ۱۰ ماه گذشته از درخواست ۳۷۵ شرکت برای تامین مالی از بازار سرمایه خبر داد.
یک طرح بورسی به نفع ناشران در مجلس بررسی می شود
نماد برتر - پیشنهاد معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی که از محل سود انباشته افزایش سرمایه می دهند، به مجلس ارائه شد.
اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با ۴۳ هزار تراکنش/ خدمات به کارگزاران بورس
نماد برتر- مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اتصال مکانیزه بازار پول و سرمایه با انجام ۴۳ هزار تراکنش بانکی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در یک صندوق و ارایه خدمات به کارگزاران بورس خبر داد.
ثبت اختیاری چک از امروز در سامانه صیاد اپلیکیشن ۷۲۴ آغاز شد
نماد برتر- اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با اجرای آزمایشی طرح ثبت چک در سامانه صیاد از امروز به شهروندان فرصت تجربه و یادگیری این سامانه را می دهد.
۷ سئوال کارگزار بورس از وزیر صنعت / شاید جایزه نوبل اقتصاد به ایران برسد!
نماد برتر- کارگزار بورس با انتقاد از تصمیم و مواضع وزیر صنعت در مورد قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد، خواهان پاسخ گویی وی و مشاوران به ۷ سئوال شد تا شاید جایزه نوبل اقتصادی برای اولین بار از آن ایران شود.
پیش بینی تورم نقطه به نقطه و سالیانه ۴۵ و ۳۸ درصدی
نماد برتر- طبق پیش بینی مرکز پژوهش های مجلس ، تورم نقطه به نقطه و سالیانه تا پایان سال جاری به ۴۵ و ۳۸ درصد می‌رسد.
اوراق جدید مالی برای شرکت های قطعه خودرو آغاز شد/سهمیه ۵۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- با ابلاغ بانک مرکزی و مشخص شدن نحوه انتشار، روش‌های نقدشوندگی و نقل و انتقال اوراق موسوم به"گام" ، شرکت های قطعه خودرو آماده استفاده از این اوراق جدید شدند.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
مسئولیت هیات‌مدیره شرکت ها در برابر سه کلمه مهم قانون تجارت
نماد برتر- حسابدار رسمی و وکیل پایه یک دادگستری ، مفهوم حقوقی سه کلمه مهم در لایحه قانون تجارت و شامال تنظیم، تصمیم و تصویب را برای اعضا هیات‌مدیره شرکت ها تحلیل کردند .
دسته چک‌های جدید از ماه آینده توزیع می‌شوند
نماد برتر- در راستای اجرای گام به گام قانون جدید چک، صدور چک در وجه حامل از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ و در دسته چک‌های جدید ممنوع بوده و کارسازی برگه‌های چک‌ که پیش از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ به مشتریان ارائه‌ شده است، به روال سابق صورت می گیرد.
تصمیم جدید دولت تدبیر و ...
نماد برتر - بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک‌های جدید با مدت اعتبار حداکثر ۳ ‌سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد منتشر می‌کند ضمن اینکه دسته‌چک‌های فعلی در دست مردم به روال سابق کارسازی شده و نیازمند ثبت در سامانه صیاد نیست.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
احتمال دریافت کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان آذر
نماد برتر- معاون سپرده گذاری مرکزی از احتمال دریافت کارت اعتباری سهام عدالت برای سهامداران روش غیر مستقیم تا پایان ماه جاری و نحوه اخذ آن خبر داد.